23 December 2011

You're the Reoson Why - Annas lavender


'you and me'
satu frasa yang tak boleh dipisahkan
andai 'you' pergi, 'me' pun turut pergi

'the tree always laugh at me'
sampai hati kau buat aku begini
'the sun heating me' yang sedang kepanasan
tak pe la, kalau dah benci sangat tengok aku 'happy'

Aku rasa hidup aku memang tak sempurna
.....'without love'

Wah... 'The Almigthy god' terdengar apa yang aku mahu

So,
one day, aku 'found my love'
aku sayang 'so much' dia
tapi entah 'why' pada suatu malam dia marahkan aku

'maybe'
aku 'just forget my phone'
aku letak 'my phone on silent mode'
'and' aku rasa dia marahkan aku sebab
aku tak jawab panggilan 'and' tak balas sms

'how stupid am i?'

andai saja kau tahu,
'that you're the reason why im still alive'
'that you're the reason why im' ubah sikap
'that you're the reason why i've to lie'
'that you're the reason why i've to wipe my tears(it's never before)'
'and i'll sure...'
'that you're the reason why i've to die'

'because without you'
aku lansung tiada matlamat untuk terus hidup
aku takkan pernah ubah sikapku
aku takkan pernah tahu sesal menipu
aku takkan pernah merasa tangisan
and...
aku takkan pernah merasa menjadi seorang pelindung
...yang sanggup mati untuk seseorang...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...