15 January 2012

Jumpa Lagi 7 Tahun Akan Datang


Assalamualaikum,

terima kasih sebab bersama-sama saya selama ini...
walaupun singkat, tapi cukup bermakna buat saya...
sekarang ni saya nak bawa diri saya ke suatu sudut di dunia ini...
nak mengembara kejap...
walaupun jauh, tapi hati saya masih bersama awak
awak pemilik hati saya sampai bila2 pun...

walau kemana saya berpusing2 kat dunia ni,
walaupun saya bertemu dengan ramai wanita,
namun awak tiada tolok bandingannya...
sebab awak tetap yang terbaik buat saya sekarang dan
selamanya...

walaupun kita berkenalan dalam waktu yang singkat,
n bercinta dalam waktu yang singkat,
namun untuk melupakan awak,
saya perlukan waktu yang amat panjang,
satu masa yang saya tak pasti berapa panjangnya,
tapi yang saya pasti  ia seumur hidup saya...
wallahualam..


saya janji takkan melepaskan awak,
walau apapun yang terjadi,
walau bunga lavender bertukar jadi warna hitam,
walau gunung kinabalu menjadi gunung berapi,
walau jus lavender yang saya simpan ni berkulat,
namun...
saya takkan melepaskan awak,
melainkan roh saya terlerai dari jasad,
OMG... tanak.. tanak.. tanak...
saya tanak mati dulu... >.<

eh, lupa pulak nak cakap,
terima kasih ye sebab ajar saya macam2,
awak ajar saya setia,
awak ajar saya cinta,
awak ajar saya bersabar dengan karenah awak,
n awak jugak ajar saya jadi gatal camni...
hahaha ^_^

okay la sayang.... jumpa lagi... muah...
sayang awak sangat2...

1 comment:

  1. Jiwang and sedih.....ni khas untk intan syaqina drpd annas...hahahax:-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...