26 March 2012

My Top 5 Friends with Sparkling Eyes Contest!!!

        Hai cutee, hai sweetie, hai beauty,  n budak sengal yang tak reti2... Hari ni aku nak berkongsi gambar kawan-kawan aku yang bagi aku mempunyai mata yang cantek sama macam mata aku jgak... hahaha xD... Let go to the cerita, mulanya contest ni aku nak buat sampai top 20, tapi ramai yang tak nak izinkan aku ambik gambar mereka... So, sekarang cuma tinggal 5 orang je lagi... Aku pilih mereka dari lebih kurang 4000 friend yang aku ada dalam 5 buah account facebook... Dalam masa sebulan dua bulan ni, kerja aku memang usya2 gambar perempuan je [aku tak gatal, cuma nak tengok ada tak orang Malaysia yang cute-miut]... Ternyata kerja meng'usya' ku berhasil dan aku telah menemui berberapa photo friends aku yang very cute n mempunyai mata yang menarik... hehehe...

          So, tanpa membuang masa lagi, aku nak tunjukkan kat kamu semua gambar-gambar tersebut dan apa pendapat aku tentang diorang...


Friend Per-1:

            Okay... budak yang kat atas tu, nama dia Nur Fadiyah [aku tak taw la apa nama sebenar dia n nama bapak dia]... Dia muda setahun dari aku n kami sekolah kat sekolah yang sama... Pandangan aku tentang dia semua yang elok2... hehehe... Aku tengok muka dia ada macam arab2 cket n dia jugak ada kakak yang sama umur dengan aku.. Kalau tak silap aku Fatimah Az-Zahra nama dia... cantek kan nama mereka dua, macam orang Arab... Hikhikhik A__________A .... Aku pilih budak ni sebagai top 5 sebab mata dia macam mata someone yang pernah aku kenal dulu... Muka dia comeyyy... hahaha... Pastu kan, benda yang special about budak ni ialah pasal mata dia yang nampak macam peramah... Bcoz of dat, every times aku n kawan2ku buat "Tawaf" kat sekolah, aku mesti selalu ter"usya" budak ni... aku bukan sengaja nak usya dia, tapi kalau dah terusya nak buat macam mana kan, terpaksa la aku pandang lama2 cket... hmm... hahaha... Aku tak taw la dia ada bf ke tak... Tpi kalau dia dah ada bf, habeh la aku lpas ni.. hahahaha...



Friend ke-2:

           Haaa!!! jangan pandang lama sangat, nty ter"angau" plak... hahaha... Gambar kat atas tu nama dia Cresica Dio... Dia bukan budak2 lagi taw... dia lepasan upper six... aku tak taw dia kat mana sekarang... Dulu dia Presiden Persatuan Soo Bahk Do(Korean Karate) kat sekolah kami... Tpi aku jarang nampak dia datang... Tpi waktu dia training karate an kami kan, kepala aku asyik nak tengok dia, dia, dia... Sebenarnya, bukan saja2 aku nak tengok dia, tapi masalahnya kepala aku ni pandai terpusing sendiri, ap boley buat???... hmm.... Eh, korang tengok gambar dia macam orang Korea tak??? tengokla betul2, rambut dia totally macam orang Korea... ^_^ Pastukan, cuba tengok kat mata dia, korang nampak tak mata dia tersenyum... hehehe... dia ada mata yang kecik n muka dia macam barbie... aku suka tengok muka dia... hahaha... [sebab ni la ramai laky yang salah faham tengok aku...]



Friend ke-3:

            Ececeh... Buat muka comey plak dia... Xpe2, dia memang comey pun... Okay, yang kat atas ni pun bukan budak2 jgak... Nama dia Nurul Nazira Mazlan.... umur dia genap 19 tahun pada bulan December ni... Sekarang kalau tak silap aku, dia belajar kat Kuala Lumpur Infrastructure University College(KLIUC) dalam jurusan entah apa entah... aku pun tak taw... hahaha... Aku suka tengok sikap dia... Nasib baek la Hospital Bahagia Tanjung Rambutan dah penuh, kalau tak******* haish, paham2 je la... BTW, Dia ni manis orangnya... Periang n kadang2 aku tengok dia da macam orang Korea... Dia ni peminat no 1 Kpop taw... korang jangan cuba2 nak hina Kpop depan dia kalau tak maw tertanam 6 kaki kat bawah... innalillah... =.=' Aku suka sangat berkawan dengan dia... Dulu adik dia bekas kekasih aku, tpi entah knpa baru je 3 hari couple dah break blik... Mungkin waktu tu aku an adik dia masih mentah lagi nak bercinta, maklumlah baru form 1.. hahaha... gataiiiii...
p/s: jangan cuba nak tackle dia, dia dah ada yang punya.... hahaha...


Friend ke-4:



             Ni dia pakar posing Malaysia... Dia suka sangat bab posing2 ni... Maklum la orang hot... hahaha... Dia ni anak perempuan kepada guru Bahasa Inggeris aku Madam Suzanne... Nama dia Kedung... Just tu je nama dia, dats all, takde nama panjang laen... nak dijadikan cerita, waktu dia mula2 pindah kat sekolah kami pada tahun lepas, aku expect dia seorang yang sopan-santun macam perempuan laen, rupa2nya sifat dia ni serupa macam laky2 cket... aduh, spoiled betul la... hancur harapan aku(u break my heart) hahaha... Bila korang pandang muka dia kan, memang betul2 macam muka artis... 100% perfect... Biarpun sifat dia ada mirip dengan orang laky, namun dia tersangat la peramah dengan semua orang... just c at her eyes bila dia bercakap an korang... aku pasti korang terpaku dengan kilauan mata dia yang peramah... dsebabkan tu la, aku malu nak berbual dengan dia.. tak biasa... Tapi kan, aku suka sangat berkawan dengan dia... ^_^ hohohohoho.....


Friend ke-5:
            Leklu, leklu... Peaceee.... hehehe... amboiiii manisnya dia... WARNING: jangan renung kat senyuman n mata dia, nty klau korang cair, payah plak aku nak ubat... hahaha... Dia ni orang orang Sungai Petani, Kedah... Bekas classmate aku... Nama dia Suraiya Izzaty... Dia ni walaupun nampak garang kat luar, tapi kalau korang selami hati dia dalam2, fuyoooo..... Baiknya dia... sejuk perut mak dia mengandungkan dia.... hahaha... Dulu aku ada la simpan hati kat dia, tapi kawan(Bazli) aku dah potong line dulu... melepas la lagi... takpe la... dia lebey sesuai jadi kawan aku... hahaha.... Satu lagi aku nak cakap... Dia ni memang pandai orangnya... result PMR dia semua A... Dpendekkan cerita, straight A's... Aku respect habes dengan dia... Aku sure waktu SPM nty konfom dia dapat 9A+... Aminnnn... ^_^

         Oklaaa... Habes bengkak tangan aku menaip ni... so, aku nak berhenti dulu... Cute2 kan gambar diorang ni.... hikhikhikhik... laen orang, laen ragamnya... hahaha... tak macam bodo ke aku buat entri kali ni??? Post ur comment... Sblum tu, follow blog ni dulu.... Pastu like page Doktor Cinta Untukmu on Facebook Klik sini Sayang ^_^

2 comments:

  1. hamboi , tak tau pon ada gambar kita kat sini . terharu nihhh . tahnkyou btw :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...