25 March 2012

Sheet Lagu First Love - Annas Lavender ^_^ (PDF download)

      

       Assalamulaikum tok aji, nek aji, ajinomoto and pelbagai lagy jenis aji... Dengan kesempatan yang takde la nak ada ni, aku nak berkongsi ngan korang satu sheet music/guitar tablature yang aku siapkan sepanjang 2 bulan ni...

        So... hari ni aku dah siapkan music sheet n guitar tab lagu First Love - Utada Hikaru...  Tab ni laen cket dari tab Kotaro Oshio yang macho2 macam aku tu, sebab aku yang arranged sendiri... 2 bulan aku buat sheet ni... haish... Lagu ni best la bagi aku, sebab buatkan aku teringat dengan First Love aku, yang baru je break.. Sedeyyy dow... :'( [Sapoow yang tak sedey kalau satu2nya org yang kita sayang da jadi milik orang laen]... hahaha xD...  cian tegok aku kan? kan? kan? malas la nak cerito lagy...
       
         Kat bawah ni aku dah sediakan link untuk daownload file PDF pasal lagu ni... Korang enjoy la... ^_^

Sapoow yang tak pernah lagy dengar lagu ni korang boley la dengar kat link ni:
Kotaro Oshio(guitar version): Klik sini dowww
Utada Hikaru(english version): Klik sini jugak
Utada Hikaru(Japan version): Pale hotak hang, xkan la aku nak bagi sume link, hang carila sndiri!!!




No comments:

Post a Comment