25 December 2011

Buat Presentation BM Dengan Cepat dan Mudah


Risau dengan assignment BM yang belum siap? Tiada masa untuk menyiapkannya? Ketiadaan bahan rujukan? Terlalu malas?


  • Jangan risau... Semuanya dapat diselesaikan dengan teknik yang akan saya kongsikan dibawah...
  • Menyiapkan assignment BM dengan masa, kurang daripada 30 minit...
  • Dijamin 100% berkesan...
  • Ramai yang telah mencuba dan terbukti mereka berjaya menyiapkannya....
  • Hanya dengan 5 LANGKAH MUDAH...
Testimmoni daripada responden:
 Mohd Azrin
"sik sangkak aku... senang juak molah BM tuk... macam kacang keras jak.."
translation: "huh... tak sangka begitu mudah untuk menyiapkan assignment BM ni... macam kacang almond je.."



 Khairul Faiq Aqilah
"nak po da mo senang lak pi tuk... mun aku tauk, dah lamak ku make caro tuk.."
translation: "amende yang senang sangat ni... kalau aku tau, dah lame aku praktikkan cara ni..."


 
Anir Syahmi
"yobi.. first time aku molah kejo nipu tuk... sik sangkak, bes do raso nyo.."
translation:"Ya tuhanku... kali pertama aku buat keja menipu ni.. tak sangka, syok jugak..."

TUNGGU APA LAGI!!! LANGIT TAK SELALUNYA CERAH!!! CUBALAH TEKNIK INI!!!

LANGKAH PERTAMA
On kan komputer dan router anda (broadband boley gak)
LANGKAH KEDUA
 Buka browser anda (recommended:  google chrome)

LANGKAH KETIGA
Klik SINI 

LANGKAH KEEMPAT
Copy benda yang anda inginkan

LANGKAH KELIMA
Paste dalam Microsoft Power Point dan susun semula presentation anda

Administrator: Pastikan anda jangan libatkan saya jika anda ditangkap menipu... ^_^

KLIK SINI untuk pergi ke Blog lama saya... Annasshare.com






No comments:

Post a Comment